Recensioner

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
 
 
Fält märkta * är obligatoriska
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi din ip-adress 216.73.216.47.
Ditt inlägg kommer inte att synas förrän vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att ändra, radera eller låta bli att publicera ditt inlägg.
811 inlägg.
S o A S o A från Göteborg skrev den 20 februari 2017 kl. 10:01
Underbar mellokväll. Galet bra människor och mycket trevligt i lekrummet. Oss kommer ni se mycket av i framtiden
Orkide Orkide från Göteborg skrev den 16 februari 2017 kl. 10:12
Tack alla underbara för en härlig kväll igår 15/2. Jag går fortfarande runt med ett stort leende på läpparna 🙂
Swingar Swingar från Gbg skrev den 12 februari 2017 kl. 09:58
Tack för en super trevlig kväll igår 11/2 med mycket folk
Erik&Simone Erik&Simone från Jönköping skrev den 8 februari 2017 kl. 19:51
Tack för senast instämmer att hemsidan e bra. Varning vi kommer i dag onsdag så håll i cocacolan o maten
E&S
Putte Putte från Potatis staden skrev den 22 januari 2017 kl. 14:14
Hej M

Tack för En mycket bra fest och väl mottagna av dej och ditt crew Vi längtar till nästa fest

// P o K
Svar från admin: Mirre
Tack P o K
S&G S&G från Kungsbacka skrev den 18 januari 2017 kl. 18:20
Det börjar bra med en snygg hemsida.
Tack Peter för alla år och ett gott samarbete.
Mirre, lycka till. Vi lär ses.
Svar från admin: Mirre
Tack
Magic Magic från Kba skrev den 11 januari 2017 kl. 22:08
Grym Hemsida !
Lycka till Peter 😉 men hoppas se dig nån gång på klubben 😉
Svar från admin: Mirre
Tack
bempa bempa skrev den 3 januari 2017 kl. 11:41
Hejhopp,
jag tänkte besöka Amante nu på fredag 6/1. Finns det någon trevlig kille som göra mig sällskap så vore det toppen. Jag är inte så hemtam på Amante ännu.
solglöd på bc
E&P E&P skrev den 1 januari 2017 kl. 19:19
Tack för en fantastisk nyår och tack mirre för ett gott skratt denna morgon 😀
Svar från admin: Mirre
Lade ut händelsen i klubbens dagbok på BC, precis som ni önskade älskade vänner ?
Jen Jen skrev den 1 januari 2017 kl. 11:04
TACK alla för en fantastisk nyårsnatt! Vilken ära att få börja ett nytt år med så mycket njutning, både egen och andras!
A&GB A&GB från Alingsås skrev den 1 januari 2017 kl. 10:42
God fortsättning ett stort tack till Peter och hans trevliga personal för en fantastisk Nyårs Afton god mat trevlig atmosfär. Nyårs firande kan inte bli bättre
Susanne Susanne skrev den 1 januari 2017 kl. 06:38
Tack alla fina människor för en otrolig nyårskväll med mat, värme, kärlek och njutning. Kunde inte ha varit på bättre ställe.